Sunday, August 23, 2009

KO XPOSE KE CURI KASOT AKU???

adehh........
sedey sungguh...kasot tu aku syg sgt...
xpuas aku pakai......

pas aku kuar je dari surau pekan aku tu lepas maghrib...
tibe2 kasot aku ilang..
sape wat harta ntah...
jahanam tol....

aku leh cam sape..
sebab yg msuk kuar surau tu xramai...
xpe la....
redha je la....

yg peliknye....
sape la mangkok hayun yg curi kasot bulan2 pose.....
dia xpose pe.....

nape ntah aku xde perasaan sangt kasot aku ilang....
mungkin sebab aku da selalu redha dgn ape yg berlaku kat aku...
huh wateverrrrrrr...

p/s: kasot tu aku tempat taw..bkn cr kat kedai2 bese..huhu....

14 comments:

TerubukMasin said...

dia dh bkenaan sngt kot..
gua rasa lae..
dia tau tu ksut tmpah..:p

Cik LeYha~~~ said...

hikmak di bulan pose..

{lumut} said...

ko niat sedekah je la weh..
besar pahale ko.hehe

ayayoo said...

terubukmasin - tu la agak2 le...taw le kasot aku tu exclusif...nk beli r sendiri...
cik leyha - sebab tu la aku xde perasaan n redha je....
lumut - ala dia kira curi tu...kira sedekah je la....eeeee

jasrina said...

beli la kasut raya...

imam said...

yg ko pg surau pakai kasut lelawa sape suroh...bukan nye nk p jalan raya..pakai selipar sudey..

rizputra7 said...

HAHA..AKU YG AMBIK...

ayayoo said...

jasrina - pn belanje la sy beli kasot raya...
imam - lew..mane aku taw..org solat pon mencuri...
riz - sejak bler ko bertukar jantina ni?

rizputra7 said...

aku nak jual kat pasar malam da....bukan nak pakai kasut ko tue...

ayayoo said...

mane la taw bg kat awek ko pakai ke..

Rona Realiti said...

PADAN MUKA...!!

Kojack de Alloohaa said...

bulan2 posa pn nak cilok..
y hg pon satu..dlm byk2 org pgi msjd knapa kasut hg jgak yg kna cilok..hahahahaha

redha ja la

ayayoo said...

rona - lahabau ko..
kojack - sebab tn dia comel...cilok kasot pon jd la..

tempeGORENG said...

hahaha... aku tau ko beli kasot tu kat maner.. lenkali cek kak bawak la selipar jamban time nk g sembahyang tu.. kl kene curik pon xder la terkilan sangat. maaf la ye, kasut tu dah abes stok, so nk yg baru kene tunggu la ek. hahahahaa

Post a Comment