Tuesday, August 11, 2009

AKU SEORANG LAKI YG COMELL @ POMPUAN YG KACAK N TAMPAN??

hahah...benda ni berlaku 2 3 hari lepas...
aku mls je nk tulis entri ni.....
arini rajin plak nk menulis.....

aku da p satu tempat ni......
aku pon duk sebelah amoi...
aku taw amoi ni form5.....
so aku wat bodo je la...
tetibe dia tye aku...

"awak ni sekolah mane?"

wakakkaka... (aku tergelak dlm ati)
aku pon berterus terang la dgn amoi tu...
amoi tu pe lg.....
terperanjat r dgn memek muka dia tu.....
dia pon ckp....

"awak nmpk kecik dan muda la"

aku pon sengeh mcm sejuta batu jauhnye....

untuk pengetahuan amoi dan tuan2 dan puan2 sekali....
bkn amoi sowang tu je ckp mcm tu...
da ramai da org len berkata demikian...
jz hope aku akan awet muda sampai bler2....
ngeeee......

senyum la selalu untuk awet muda...

p/s : entri ni xde kena mengena dgn poyo ke hape...jz appreciation kpd mereka yg berkata demikian...mekasehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

18 comments:

lumut said...

aku rase ko perempuan...
leh la aku ajak dtg umh ak..
hehe

rizputra7 said...

ko belum tgk aku lagi.....kalu ko tgk aku....mesti ko tak caya aku nie dah tua......

TerubukMasin said...

gua mgkin org yg ke sejuta mengatakan yg lu ni comel...kucing tu pla comel bnyk...kihkih..

rizputra7 said...

aku makin kompius..identiti sebenar ko nie....laki ke pompuan???

ayayoo said...

lumut - aku pompaun kah?datang umah?ala umah ko kat NZ.aku mane de duit nk beli tiket..
rizputra7 - hehehe..ko pon awet muda ke?ngee
terubukmasin- owhh yeah mekaseh...ko perli ke hape ni..
rizputra7- jgn konpikus2....mane2 je..dua2 pon boleyy..

rizputra7 said...

ko nie macam zulkifli ahmad ker????

http://deepface.blogspot.com/2009/08/kisah-yasmin-ahmad.html

Rona Realiti said...

1 word > POYO...!!

imam said...

melayankan minah ni boleh jadi gila..ko ni khunsa kot..hahaha

Aku rasa lakan amoi yg tegur ko tu RABUN atau BUta kot..x dpt nk beza org tua dgn yg muda..heheh

ayayoo said...

rizputra7 - aku bkn spesis itu...
rona - hahhaha...jgn jeles..
imam - xnk lyn sudey....mane de dia xpakai spek..so dia xbuta atau rabun la..

Firol said...

bersyukur....kepada yang Memberi nya

joegrimjow said...

pakai antiageing ke?
hehe

ayayoo said...

firol - alhamdulillah..really appreciate it..
joegrimjow - adeh pe la nama ko ni....antiageing?
oh tidak!pakai bedak sejuk sudey..

Mr.LO said...

haha..yoyo oh jek..propa siut..
papepun diharapkan ko berbahagia la hendaknye..ele..aku tau ko pompuan..la la la..

ayayoo said...

hahha...aku xckp pape pasal identiti aku..ngeee

enia said...

muda tol kucing tu.....hik..

ayayoo said...

haishh...perli ke anda?haha

enia said...

xlah...
jujur sahaja...
^_^

rouza@tempe said...

bukan ko nampak mude.. tp ko tu budak pramatang lagi ngok. hahahaha. hanye aku jer tau sape ko yg sbnrnya. hahahahhaha. tengik yang monogok

Post a Comment